Platforma zakupowa ERLI jest obecna na rynku od 2020 roku. Niezmiennie przez lata utrzymuje wysoką dynamikę rozwoju i silną pozycję w czołówce polskiego e-commerce. Od początku roku na ERLI zarejestrowało się ponad 1 mln klientów, co oznacza, że w sierpniu br. łączna liczba użytkowników przekroczyła 4 mln. Co miesiąc platformę odwiedza ponad 7,5 mln internautów w poszukiwaniu wysokiej jakości produktów oferowanych w konkurencyjnych, niskich cenach.
- Przekroczenie progu 4 mln zarejestrowanych użytkowników na ERLI to dla nas ogromna satysfakcja. W ciągu zaledwie czterech lat zbudowaliśmy silną, prężnie rosnącą platformę, która konsekwentnie przyciąga nowych użytkowników, głównie dzięki atrakcyjnym cenom i dbałości o najwyższą jakość doświadczeń zakupowych. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, a ten wynik jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju przynosi oczekiwane efekty i umacnia pozycję ERLI na rynku – mówi Adam Ciesielczyk, prezes i założyciel ERLI.
ERLI marketplacem nr 2 w Polsce
ERLI zajmuje wyjątkową pozycję nie tylko na polskim rynku. Platforma to obecnie jeden z najszybciej rosnących marketplace’ów w Europie, a wysoka dynamika rozwoju jest możliwa dzięki bliskiej współpracy ze sprzedawcami. Już dziś baza ERLI to ponad 27 tysięcy e-sklepów. Tylko w tym roku do grona sprzedawców, którzy rozwijają swój biznes na platformie, dołączyło ponad 5 tysięcy firm.
Sprzedawcy szczególnie cenią efektywne działania promocyjne ERLI. Firma przeznacza znaczne środki na wsparcie reklam online swoich partnerów biznesowych poprzez dopłaty aż do 50% kosztów kampanii realizowanych przez sprzedawców w ramach programu ERLI Campaigns. W tym roku na cel ten przeznaczono już 80 mln zł, co umożliwia e-sklepom realnie zwiększać efektywność sprzedaży.
ERLI wśród TOP10 platform e-commerce w Polsce
Sukcesy ERLI potwierdzają niezależne badania rynkowe. Według badań Gemius Mediapanel, platforma od wielu miesięcy konsekwentnie utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych marketplace’ów w Polsce, skutecznie konkurując z globalnymi graczami.
W ERLI, dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i ciągłym badaniu potrzeb klientów, jesteśmy w stanie tworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, przyciągając kupujących świetnymi ofertami oraz zatrzymując ich uwagę na dłużej, szczególnie w dynamicznie rozwijającej się aplikacji mobilnej ERLI – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Wzrost liczby naszych użytkowników odzwierciedla szerszy trend, w której coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy online, szczególnie w kanale mobilnym. Będzie to jeszcze bardziej widoczne w IV kwartale, jak co roku kluczowym dla całej branży e-commerce.
W najbliższym czasie ERLI będzie intensyfikować działania promocyjne. Firma przygotowuje się także do wdrożenia szerokiej kampanii reklamowej w roku 2025.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET